EXPEDICE

Objednávky expedujeme do 1 - 2 pracovních dnů od objednání, pokud jste vybrali platbu dobírkou.

Pokud jste zvolili platbou bankovním převodem, expedice proběhne do 1 - 2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet.

 

 

DOPRAVA ZDARMA

Zákazníci z ČR

Nakupte alespoň za 1 290 Kč, zvolte doručení na výdejní místa PPL a budete mít DOPRAVU ZDARMA.

 

Zákazníci ze Slovenska

Nakupte alespoň za 1 490 Kč a zvolte doručení službou Packeta a budete mít DOPRAVU ZDARMA.

 

 


 

 

DOPRAVA PO ČR

Osobní odběr na prodejně Nová Paka (ZDARMA)

Zboží si můžete vyzvednout v naší podnikové prodejně na adrese Harantova 1172, 509 01 Nová Paka. Poté, co vaši objednávku připravíme, vás informujeme. Zboží je většinou připraveno k vyzvednutí následující pracovní den.

Otevírací doba: Po - Pá 8:00 - 14:30 hod
Telefon: +420 493 721 150
Email: eshop@vojenskeponozky.eu
(na vaše emaily odpovíme v co nejkratší možné době)

 

 

PPL - výdejní místa (75 Kč)

Chcete si vyzvednout zásilku v čas a den, který vyhovuje právě vám? Nevažte se na řidiče a nechte si poslat balík do jedné z 6000 výdejen PPL Parcelshopu.

O termínu expedice vašeho balíčku vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj e-mail i telefonní číslo. V PPL Parcelshopu (partnerská prodejna) na vás počká až 7 dní, v PPL Parcelboxu (výdejní box) až 3 dny a v partnerském AlzaBoxu až 48 hodin.

 

Zobrazit přehled více než 6 500 výdejních míst

Kde je moje zásilka?

 

 

Zásilkovna - výdejní místa (99 Kč)

Využijte možnost osobního vyzvednutí na pobočkách sítě Zásilkovna. Svůj balík si můžete vyzvednout v partnerské prodejně nebo ve výdejním boxu.

O termínu expedice vašeho balíčku vás budeme včas informovat, uvádějte prosím svůj e-mail i telefonní číslo. V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny. Heslo slouží jako doklad pro ověření (zásilku tedy může vyzvednout i jiná osoba).

Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní. Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, můžete si úložní dobu prodloužit.

Pro Z-BOXy platí standardní úložní doba 3 dny s možností prodloužení o další 2 dny. Pro vyzvednutí zásilky v Z-BOXU budete potřebovat mobilní aplikaci Zásilkovna, mít zapnutý Bluetooth a sdílení polohy. Pokud je vaše objednávka na dobírku, je potřeba platbu uhradit předem přes aplikaci Zásilkovna nebo online platební kartou.

 

Zobrazit přehled více než 10 700 výdejních míst

Kde je moje zásilka?

 

 

Balíkovna - výdejní místa (79 Kč)

Cenově výhodná forma vyzvednutí vašeho balíčku na výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty a u jejích partnerů. Pro vydání balíku je nutné sdělit kód pro vyzvednutí, který obdržíte ve zprávě nebo emailu, a vaše jméno. Balík může vyzvednou jakákoli osoba, která zná kód pro vyzvednutí.

Na všech pobočkách České pošty se specializovanými přepážkami Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou. Na Balíkovnách mimo poštu zaplatíte dobírku v hotovosti nebo platební kartou podle vybavenosti provozovny. Pro vyzvednutí zásilek můžete na přepážkách Balíkovny u České pošty využít rychlé obsluhy. Stačí zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíků“ na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

Úložní doba na pobočkách České pošty je 7 pracovních dní. Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, můžete si úložní dobu prodloužit.

Pro výdejní boxy platí standardní úložní doba 2 dny. Pokud je vaše objednávka na dobírku, je potřeba platbu uhradit předem přes aplikaci Balíkovna nebo online platební kartou.

 

Zobrazit přehled více než 9 000 výdejních míst

Kde je moje zásilka?

 

 

PPL kurýr – Doručení na adresu (105 Kč)

Objednané zboží vám kurýr PPL doručí až k vám domů nebo do práce do 2 - 3 pracovních dní od objednání. Při odeslání zboží z našeho skladu vám zašleme e-mailem detailní informace o vaší zásilce.

Jakmile PPL převezme vaši zásilku, odešle vám informační SMS s předpokládaným termínem doručení. V den, kdy vám bude balíček doručován, dostanete další SMS zprávu s časovým rozmezím, ve kterém vás řidič navštíví. Než k vám dorazí, bude vás řidič sám telefonicky kontaktovat, aby vám oznámil, že vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8 - 18 hodin.

Pokud dopředu víte, že v uvedeném termínu nebudete doma, můžete si doručení balíku přesměrovat v aplikace PPL

Pokud zásilku včas nepřesměrujete a kurýr PPL vás nezastihne doma, uloží zásilku na nejbližším výdejním místě, kde na vás balík počká až 7 dní.

Kde je moje zásilka?

 

 

Balíkovna – Doručení na adresu (129 Kč)

Objednané zboží vám Balíkovna (dříve Česká pošta) doručí následující pracovní den po expedici až domů. Při odeslání zboží vám zašleme do emailu detailní informace. O přesném doručení vás bude Balíkovna dále informovat sms zprávou nebo e-mailem.

Pokud vás kurýr Balíkovny nezastihne doma, zanechá vám ve schránce oznámení o zásilce, kterou uloží na nejbližší poště, kde na vás balík počká až 7 dní, s možností prodloužení až na 15 dní. V průběhu této lhůty vás Balíkovna bude o uložení ještě jednou informovat. Můžete si také domluvit opětovné doručení až domů v termínu, který vám bude více vyhovovat.

Kde je moje zásilka?

 

 


 

 

DOPRAVA NA SLOVENSKO

Packeta - výdejní místa (119 Kč)

Využijte možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží na pobočkách sítě Packeta. Vybrat si můžete vyzvednutí v partnerské prodejně nebo ve výdejním boxu. O odeslání vašeho balíčku vás budeme informovat, uvádějte prosím svůj e-mail i telefonní číslo.

Po doručení balíčku na výdejní místo budete informováni e-mailem i sms, že je vaše zásilka připravená. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilku tedy může vyzvednout i jiná osoba).

Úložní doba na výdejních místech Packeta je 7 pracovních dní.

Pro Z-BOXy platí standardní úložní doba 2 dny s možností prodloužení o další 1 den. Pro vyzvednutí zásilky v Z-BOXU budete potřebovat mobilní aplikaci Packeta, mít zapnutý Bluetooth a sdílení polohy. Pokud je vaše objednávka na dobírku, je potřeba platbu uhradit předem přes aplikaci nebo online platební kartou.

Zobrazit přehled více než 3 200 výdejních míst

Kde je moje zásilka?

 

 

Packeta domov - doručení na adresu (149 Kč)

Nechte si doručit váš balík přímo k vám domů nebo do práce. Abychom vás mohli my nebo přepravce plně informovat o doručení balíku, je nutné správně uvést svůj e-mail i telefonní číslo.

Při odeslání zboží z našeho skladu vám zašleme e-mailem detailní informace o vaší zásilce. V den doručení dostanete zprávu s předpokládaným časem doručení. Pokud vás kurýr nezastihne, uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Packeta.

 Kde je moje zásilka?

 

 


 

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Běžný bankovní převod (ZDARMA)

Po potvrzení objednávky vám zašleme e-mail s veškerými informacemi potřebnými k platbě.

Zákazníci z ČR provádí platbu na náš účet vedený u Fio banka a.s., č. 2800438325/2010.

Zákazníci ze Slovenska platí na náš bankovní účet č. 2800438325/8330, IBAN SK8683300000002800687305 FIOZSKBA, vedený ve slovenské bance FIO.

Informace k platbě, včetně přepočtené ceny v EUR podle aktuálního měnového kurzu, zašleme obratem po objednávce. Převod na náš € účet je SR bankami považován za vnitrostátní platbu.

V platebním příkazu je nutné uvést variabilní symbol – číslo vaší objednávky.

 

 

Dobírka (45 Kč)

Zboží zaplatíte hotově přepravci nebo na pobočce výdejního místa až při převzetí svého balíčku.

Dobírku je možné platit bezhotovostně u přepravce PPL v případě, že je řidič vybaven platebním terminálem.